loading...
کارآفرینی و پروژه (Entrepreneurship and Enterprise)
ابوالفضل بخشایی بازدید : 50 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

از نظر تحصیلات من دوست دارم در همین رشته ی مورد علاقه ی خودم  یعنی کامپیوتر لیسانس بگیرم (درست است بیشتر افراد می گویند بدرد بازار نمیخورد ولی یک بازاری خوب باید از لحاظ بار علمی چیزی کم نداشته باشد خصوصا که رشته من در حال حاضر بدرد همه کار میخورد چه بازار و چه ....) .من ابتدا دوست دارم در حین تحصیلاتم به سر کار بروم  و اگر بشد مغازه پوشاک بزنم تا رفته رفته بعد تحصیلم بتوانم انرا گسترش دهم و ان وقت خانه خوب وماشین خوب داشته باشم و بعد ان ازدواج کنم و بعد ان بتوانم با همسر و فرزندانم در اسایش کامل زندگی کنم.

من دوست دارم فرزندانم هر کدام حداقل مدرکی که داشته باشن فوق لیسانس باشد برای اینکه کسی که درس بخواند و از لحاظ بار علمی بالا باشد میتواند در هر کاری موفق باشد البته به کمک خانواده خویش , من مهمترین عامل لغزش در زندگی خود را در دوران بلوغ فرزندانم میبینم زیرا که اگر در این دوران به مسیر کج بروند برگرداندن انها بسیار مشکل است و همچنین دوستان , زیرا که دوستان بیشترین اثر را در انسان میگذارند و من سعی خویش را میکنم ;ه فرزندانم را بدون داشتن انحرافتی از قبیل مسالی که ذکر شد و ... دور نگه دارم و از پروردگار هم طلب کمک میکنم و در اخر هم میگویم که برای زندگی دوست دارم در یک کشور مثل کانادا یا کشورهای اروپایی زندگیم کنم زیرا در انجا خودم و فرزندانم بسیار رشد خواهیم کرد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 904